26 maart en 2 april 2017

Vier de Boekenweek met een literair mini-college

Het is Boekenbal en Poëzieweek ineen tijdens een mini-college van Micha Hamel over de verleidingen van virtual reality. Kom deze Boekenweek naar het Literatuurmuseum en laat je verrassen!

Hoe is het om een gedicht te ervaren in 360 graden, poëzie te beleven met je zintuigen? Het kan in Als we in woorden voelen, een poëtische virtual-reality-ervaring van Hamel en kunstenaar Demian Albers.

In de Boekenweek verzorgt Micha Hamel op 26 maart en 2 april een mini-college over Als we in woorden voelen. Deze tentoonstelling is meer dan een poëtische beleving, ze is ook een experiment dat het medium virtual reality verkent, onderzoekt en bevraagt. Hamel gaat in op de verleidelijkheid van VR en de mogelijkheden die dit nieuwe medium de literatuur biedt.

Meld je snel aan, er is maar beperkt plaats.

Praktische informatie:

Datum:

26 maart en 2 april

Aanvang:

14.00 uur, inloop vanaf 13.30 uur

Kosten:

€ 5, excl. entree
Gratis voor Museumkaarthouders

Aanmelden:

Telefonisch via 070-333 96 66 (tijdens openingstijden van het museum)